ul. Czesława Miłosza 2, 15-265 Białystok

pt: 09:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (28.04): handlowa

English Українська

GUESS wspiera walkę z rakiem piersi

Data dodania: 15 października 2019

Amerykański dom mody GUESS już od 6 lat aktywnie wspiera działania organizacji non-profit o nazwie Get in Touch. Jej zadaniem jest budowanie świadomości i edukacji w zakresie chorób i dbania o zdrowie piersi. W przypadku chorób nowotworowych najważniejszym czynnikiem jest czas, dlatego tak istotne jest wczesne rozpoznanie problemu, a tym samym podjęcie skutecznej walki o zdrowie. Get in Touch nieprzerwanie szerzy działania z zakresu informowania kobiet w tym temacie i skutecznie przyczynia się do poprawy statystyk wcześnie wykrytych i jednocześnie wyleczonych chorób.

 

Członkami organizacji są pasjonaci, specjaliści skupiający się na globalnej edukacji kobiet w zakresie dbania o piersi i wczesnego rozpoznawania niepokojących sygnałów. Pomóc w tym ma autorskie rozwiązanie stworzone przez Get In Touch jakim jest narzędzie Daisy Wheel (Koło Stokrotki). Daisy Wheel to stworzony w 2004 roku zestaw informacji umożliwiający przeprowadzenia samodzielnego badania piersi. Koło zostało zaprezentowane ponad milionowi uczniów w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 34 innych krajach na całym świecie. Jednak członkowie organizacji mieli poczucie , że muszą dotrzeć do znacznie szerszego grona. Dlatego od czerwca 2019 roku Daisy Wheel jest dostępne również w postaci aplikacji mobilnej.

Do całego przedsięwzięcia od lat cegiełkę dokłada również GUESS. Każdego roku marka przygotowuje specjalny model zegarka, którego premiera ma miejsce w okolicach października – miesiąca walki z rakiem piersi. Niezmiennym motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy, czyli barwa ściśle związana z budowaniem świadomości na temat nowotworów. Do przygotowania tegorocznego modelu zegarka została zaproszona Prezes Get In Touch – Betsy Nilan. Razem z projektantami amerykańskiego domu mody stworzyła niezwykle kobiecy, przyciągający wzrok czasomierz. Koperta ze stali szlachetnej w kolorze różowego złota została okraszona eleganckim zestawem kryształów, które tworzą ramę dla pastelowej tarczy zegarka. Elementem nadającym całości odrobiny sportowego stylu jest silikonowy pasek oczywiście w kolorze ‘pink’. Całość została zamknięta w pięknym brokatowym pudełku. Jak co roku, dochód ze sprzedaż tego wyjątkowego zegarka zostanie przekazany na działalność Get In Touch.

Dla marki Guess możliwość udziału w tej inicjatywie jest bez wątpienia powodem do dumy. Od wielu lat uczestniczenie w tak szczytnym celu oraz łączenia mody z filantropią jest motywatorem do nieustannej pracy. Opisany wyżej limitowany model zegarka GUESS W0032L9 z kolekcji Sparkling Pink będzie dostępny w sprzedaży już tej jesieni, jeszcze przed październikiem – miesiącem walki z rakiem piersi.

 

Zegarek dostępny będzie w wybranych salonach sieci Time Trend w cenie 639zł. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na działalność fundacji.

pon - sob: 09:00 - 21:00

Lokalizacja na planie centrum handlowego

Piętro

Wybrany najemca:

Legenda

  • bankomat bankomat
  • pokój matki z dzieckiem pokój matki z dzieckiem
  • schody ruchome schody ruchome
  • toaleta dla niepełnosprawnych toaleta dla niepełnosprawnych
  • toaleta toaleta
  • winda winda
  • darmowe wifi na terenie całego obiektu darmowe wifi na terenie całego obiektu
  • wypożyczalnia pojazdów/wózków dla dzieci wypożyczalnia pojazdów/wózków dla dzieci