ul. Czesława Miłosza 2, 15-265 Białystok

czw: 09:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (21.04): niehandlowa

English Українська

NEVER LEAVE THE HOUSE – KAMPANIA HOUSE SS19

Data dodania: 7 marca 2019

Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są…ciuchy. W mini-serialu NEVER LEAVE THE HOUSE główną rolę gra najnowsza kolekcja House SS19, której bezwzględnie pragną wszyscy. Start kampanii 4 marca – zapraszamy do salonów i przed ekrany smartfonów.

 

W tym sezonie rządzi wolność oraz podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego
w najnowszej kolekcji House SS19 znajdziecie inspiracje czerpane z różnych okresów, estetyk i stron świata. Jest to zapewnienie, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Bezwzględnym hitem w damskiej i męskiej odsłonie jest wzbogacanie stylizacji o jaskrawe kolory. U kobiet,
w kapsule Shoot of lime, są to zestawienia neonu z wężowymi printami, natomiast u mężczyzn fiolet komponuje się w bardzo energetyczne zestawy z limonkową zielenią.

 

Nie zabraknie również propozycji dla fanów stylu casual i vintage. Southern Traveller, to specjalna podróżnicza mini-kolekcja dla niego pełna modowych perełek – od ramonesek
i sztruksowych kurtek po t-shirty z tatuażowymi i meksykańskimi motywami graficznymi. Dla niego przygotowano również szeroką gamę casualowych stylizacji bazujących na stonowanych barwach – bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości. W męskiej palecie barw powiewem świeżości jest kolor miętowy, wykorzystany, np. na bluzach
i koszulkach. Ponadto dla zwolenników ulicznego luzu stworzono linię Sideline Casual inspirowaną stylem brytyjskich kibiców z lat ’90. Wśród butów prym wiodą wygodne retro runnersy i nieśmiertelne trampki, które idealnie pasują nie tylko do denimu.

 

Propozycje dla niej to głównie kobiece, warstwowe looki w stylu retro-sport, jak i również przeprojektowana klasyka bazująca na zwierzęcych i apaszkowych printach. Hitem kolekcji jest sztruks, który w tym sezonie wraca do łask i pojawia się w postaci dziewczęcych spódniczek, oversizowych koszul i ogrodniczek. W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla niej. Dodatkowo połączenia neonu z bielą, pomarańczu z moro oraz przezroczyste nerki i plecaki, to absolutne must-have’y. Na cieplejsze dni House proponuje zwiewne i luźne stylizacje total white bazujące na koronkowych materiałach oraz klasyczne marynarskie motywy wprost z francuskiej riwiery w trendzie Into the blue. W sezon wiosna-lato 2019 najlepiej wejść w wygodnych sneakersach w stylu retro. Nowa kolekcja brandu, to królestwo dodatków i akcesoriów, które idealnie uzupełnią każdą stylizację.